عزيزى مستخدم الانترنت العربى ,,, هنا نقطة البدء للعمل والربح على شبكةالانترنت من خلال موقعك الشخصى ,,, تعلم معنا كيف تمتلك موقع على شبكة الانترنت ,,,

الجمعة، 6 يونيو 2008

بانر الإنجليزية للجميع

السلام عليكم
اليوم اقدم ابداعا جديدا من تصاميمى
بنر هدية لضيفنا الجديد ابو خالد
بس ياااااااااااااااااارب يعجبه

لو فى اى تعديل يا ريت تقولى عليه وانا ان شاء الله اعدلهولك
تحياتى لك
وانا فى انتظار آراء جميع الزوار

هناك تعليقان (2):

عًٍمًرٌٍوٍ آلنْوٍبٌَِى يقول...

جميــــل اوى التصميم يا محمد
وان شاء الله اشوفك متميز يوم بعد التانى وتقدملنا كل شيىء جديد فى عالم الانتر نت
بس انا كنت عايز منك خدة
معايا صورة عايز اعمل عليها شغل فوتوشوب علشان احطها فى البلوج
ممكنـ تساعدنى

Mohamed Nagah يقول...

اهلا بيك يا عمرو
بجد نورت المدونه
واكيد طبعا اعملك اى تصميم اتنا عاوزه بس ابعتلى الصوره وانا اعملك فيها شغل حلو ان شاء الله
وشكرا لزيارتك ويارب دايما التواصل